Uitgebreide centrale

Door het gebruik van een uitgebreide centrale, zijn er genoeg mogelijkheden om een gesprek netjes af te handelen. Dit kan bijv. door: welkomstboodschappen of een digitale receptioniste.

Gemak

U kunt ook gesprekken van het vaste nummer door een app opnemen op uw mobiele telefoon. Hierdoor bent u overal bereikbaar met het vaste nummer.

Smartphone

De telefooncentrale is eenvoudig te bedienen via uw smartphone.

Minder onderhoud

Een traditionele telefooncentrale heeft onderhoud nodig op locatie. Hetzelfde geldt voor wijzigingen en updates. Dit betekent dat er telkens een monteur naar uw locatie toe moet komen. Op jaarbasis kan dit een behoorlijke kostenpost zijn. Met VoIP behoort dat tot het verleden. Uw telefooncentrale is namelijk via de cloud 24/7 bereikbaar om wijzigingen door te voeren. Het systeem is dusdanig gebruiksvriendelijk dat u bepaalde wijzigingen zelf kunt toepassen. Wij staan graag voor u klaar, als u dit liever aan ons overlaat.

Flexibele maatwerkoplossing

Op het gebied van VoIP zijn de mogelijkheden ongekend en daarom hebben we er een aantal voor u op een rijtje gezet:

 

• Openingstijden (buiten deze tijden eventueel een voicemail of doorschakeling)
• Digitale telefoniste (keuzemenu’s)
• Wachtrij (gesprekken worden in de wacht gezet en fifo afgehandeld)
• Voicemail to mail (ingesproken berichten worden gemaild)
• Conference (vergaderen met meerdere mensen)
• Opnemen gesprekken (voor training of bewijs)
• Fax to mail (binnenkomende faxen worden gemaild)
• Wachttoon (gesprekken in de wacht krijgen een muziekje te horen)
• Doorverbinden (gesprekken doorzetten naar extensie of extern nummer)
• Naam bedrijf meegeven met uitgaande gesprekken
• Filteren nummers (blokkade op uitgaande gesprekken naar specifieke nummers of landen)
• Ondersteuning van meerdere talen
• Status extensie veranderen, waardoor collega’s gelijk weten of iemand bereikbaar is.